Mediální partner AOBP ČR

Review pro obranný a bezpečnostní průmysl 3/2018

Vážení čtenáři,

„Naše bezpečnost není samozřejmost a bez bezpečnosti není prosperita“ je mottem akce Dny NATO a Dny vzdušných sil AČR, konaných ve dnech 15.–16. 9. v Ostravě, kde naše vydavatelství MS Line je mediálním partnerem. Tato velkolepá akce má již druhým rokem generálního partnera, nejvýznamnějšího a největšího českého leteckého výrobce, Aero Vodochody. O jeho projektu L-39NG, na němž se finančně podílí společnost Omnipol, se dozvíte více na stranách 44-45.

Ovšem nemohu nezmínit i další neméně významnou podzimní událost, kde jsme opět mediálním partnerem pro Českou republiku, a to FUTURE FORCES FORUM. FFF konané 17.-19.10. v Praze představuje novou koncepci akcí a aktivit zaměřených na dlouhodobou podporu domácího průmyslu, vědy, výzkumu a vzdělávání v oblasti obrany a bezpečnosti vůči domácím i zahraničním partnerům, a to nejen ve vojenské, ale i civilní rovině.

U příležitosti výše zmíněných akcí jsme opět po roce požádali o rozhovor generálního ředitele Celní správy ČR, brig. gen. Mgr. Milana Poulíčka, který se mimo jiné zmiňuje o naplnění klíčových oblastí pro zajištění výkonu služby. Na dalších stránkách je stručně představena koncepce tvorby strategie rozvoje Hasičského záchranného sboru ČR a jak by HZS měl v roce 2021 vypadat. Následuje rozhovor na téma aktivit NSPA a zapojení českých zástupců obranného průmyslu v této agentuře.

Závěrem bych se ráda zmínila o prezentaci významných a celosvětově úspěšných českých společností, které Vám v tomto vydání představí svou unikátní produkci, ale i novinky, jako např. Česká zbrojovka, REDO, Explosia, Koutný nebo také GORDIC, AURA, AGADOS, ERA a mnoho dalších a budu se těšit na setkání na výše zmíněných akcích a společném stánku s AOBP ČR na FFF.

Elektronická verze časopisu:   
Mohlo by se vám také líbit